Semnificatiile unui proces fluent de externalizare a serviciilor IT

Procesul de externalizare IT este cel prin care se contracteaza o companie IT pentru administrarea calculatoarelor ori a intregii infrastructuri IT.

Beneficiile serviciilor de externalizare IT

In functie de organizatie, cele mai semnificative beneficii sunt urmatoarele:

  • Optimizarea costurilor

Prin contractarea unei companii care sa acopere rolul departamentului IT se pot reduce cheletuielile de administrare cu pana la 70%.

  • Disponibilitatea permanenta a echipei IT

„IT Hardware” Project asigura asistenta telefonica, online si interventie fizica in Iasi, in cazul incidentelor tehnice, timp de 24 h/zi, 365 zile/an.

  • Nivelul ridicat de „Know-how” al departamentului IT externalizat

Posibilitatea de contactare a unor tehnicieni bine pregatiti, cu o bogata experientain domeniul IT si in administrarea retelelor de calculatoare.

  • Garantia unor rezolvari prompte si efective

Echipa “IT Hardware” Project identifica solutiile potrivite pentru a rezolva definitiv si rapid incidentul tehnic raportat si garanteaza eficienta solutiilor de externalizare IT.

  • Monitorizarea stricta a interventiilor in cadrul infrastructurii IT

Incidentele tehnice raportate de client sunt monitorizate prin sistem de ticketing. Clientul isi poate vizualiza oricand rapoartele tehnice.

Centrul de preferințe pentru confidențialitate

Necessary

Advertising

Analytics

Other